Vrácení a Reklamace

Výměna a vrácení zboží

Pokud se po přijetí zásliky rozmyslíte, že byste zakoupené zboží chtěli vyměnit nebo vrátit, není problém! Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho přijetí.

V případě výměny nebo vrácení zboží vám bude vrácena částka včetně poštovného za doručení objednávky, pokud jste jej u objednávky hradili. Poštovné za dodání zásilky zpět k nám hradíte vy.

Váš požadavek posoudíme a vyřídíme neprodleně po jeho obdržení. Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od obdržení vašeho požadavku na vrácení zboží. Pokud budete žádat výměnu, bude vyřízena rovněž do 14 dnů. V případě výměny za zboží s jinou cenou bude rozdíl v ceně vyrovnán.

Jak postupovat?

  • Zboží zašlete do 14 dnů od jeho přijetí na adresu:
    Eliška Bernardová
    Brechtova 779/6
    14900, Praha 4
  • Ke zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení.
  • Zároveň nás o svém požadavku informujte na e-mailovou adresu: vraceni@uchopytel.cz.

Zboží nám zašlete řádně zabalené, aby se předešlo případnému poškození během přepravy.

Zboží nesmí jevit viditelné známky používání a nesmí být poškozené. (Pokud se na zboží vyskytne vada, můžete jej reklamovat.)

Reklamace

Pokud se na zboží vyskytne závada, není problém jej reklamovat. Záruční lhůta je ze zákona stanovena na 24 měsíců od zakoupení zboží. Reklamované zboží vám vyměníme za nové.

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace vás budeme informovat na vaši e-mailovou adresu.

Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží k nám hradíte vy. Doprava vyměněného zboží jde naopak na naše náklady.

Jak postupovat?

  • Zboží, které chcete reklamovat, zašlete na adresu:
    Eliška Bernardová
    Brechtova 779/6
    14900, Praha 4
  • Ke zboží přiložte kopii dokladu o zakoupení, který slouží jako záruční list.
  • Dále přiložte písemný dokument s popisem vady a vašimi kontaktními údaji pro vyřízení reklamace (vaše jméno a adresa).
  • Zároveň nás o požadavku na reklamaci informujte na e-mailovou adresu reklamace@uchopytel.cz.

Zboží nám zašlete řádně zabalené, aby se předešlo případnému poškození během přepravy.

Reklamace nebude uznána za oprávněnou v případě, že závada zboží byla způsobena nepřiměřeným používáním nebo nedodržením pokynů na jeho údržbu, které jste obdrželi společně se zakoupeným zbožím.

Pokud si nevíte rady, nebojte se nás kontaktovat.